12 Ocak 2009 Pazartesi

yakın okullarda okumak...





Üniversitem eve çok yakın..Millet uzaklıktan şikayet eder,yollarda sürünmekten..Ben tam tersi..


Aşırı yakın oldu eve hep okuduğum okullar..İlk-orta-lise..Serviste gidip-gelenlere uzaktan baktım hep..Hep 100 adım ötede oldum okula..Tek avantajı, ucu ucuna da kalksam yetişebiliyor olmamdı ders saatime..ÖSS sonrası dedim anneme.."..oo uzaklara gidiyorum,karşılara,hatta Kocaeli'ne..."Puanım süper değildi ,anca öyle neresi olursa olsun dedim..Mühendisliklerden biri işte dedim..Girdiğim bölüm dediğim gibi.:) Her bölümü hatta birkaç mühendislik(makine,bilgisayar...) içine alan bir bölüme girdim..Şu an 2.sınıftayım..



Büyük konuştum yakın olmasın dedim ya...Evin en yakınındaki okula girdim..Bakkala gider gibi..İlkokuldaki durumumdan farkım kalmadı..(millet ev tutuyor üni yakınından,ben ailemle olunca farklı tabi) Özele asla girmem dedim..Lisede burslu özel fen lisesinde okuyunca yeterli stresi almıştım bünyeme..Kalmıyım diye kendimi kasmaktan:) 2.büyük konuşmammış yakın olmasını geçtim,bir numaralı tam özelin de özeli bir üniye girdim..(sırf benim girdiğim bölümü iyi-kadrosu da teknik üni. kadrosu diye..)Liseye giderken yolda o üniversitenin binası(şu an okuduğum) yapılırdı..


Annem "..aa bak senin için yapıyor olmasınlar.." demişti..Ben de içimden "..tuvalate bile eve gelirdim bu üniversitede herhalde.."demiştim.Aynısı oldu..


Şimdi arkadaşlar falan diyor..rahatyazarın ev boştur gidelim.."..bizi öğlen yemeğe alsana.."


Ben de diyorum.."..anneme önceden demem lazım ki hazırlasın.." ilk senenin ilk dönemi bir öğlen aldım 2-3 arkadaşı eve yemeğe..Unutamadılar hala..Diyorum artık bahar dönemine gelirsiniz..(ev boş oluyor o aralar)Ertesi gün sınav var mesela arıyorlar,sana gelelim de diyemiyorlar..Geçende aradılar ağızlarından starbuck's çıktı gittik orada ders çalıştık 3 kişi..Baktım masalara da varmış pazar sabahı kafede ders yapan..Sabah gençler ders yapıyormuş da haberim yokmuş bu kafelerde..Bizim masanın sağı solu ders çalışan(sözde) kızlı erkekli gruplardan oluşuyordu..Tabi sohbet,geyik.. n'oldu?..Kritik notlarla baş başa kaldık..Tek çalışıcam artık..Bir arkadaş var ,diyor "..şimdi başlıyoruz hiç ara vermiyoruz,çalışıyoruz.."Yarım saat sonra..Hadi bir sigara molası..Öle öle geçiyor vakitler...Benim okul yakın ya ondan da çok geçmiyor olabilir vaktim..(burda da belli ettim derdimi ya nese)


dip not:Yazı gönderdiğim zaman bloga,bakıyorum alta online kişiler var,gelmişler diyorum:) Demek düzenli takipçim olanlar var..Heey bu yazıyı okuyanlar! Her türlü yorum(beğeni-istek-merak...?) yorum gönderebilirsiniz.

10 Yorum

  1. haha :)
    kardeşimin bi anısı geldi aklıma,ortaokulda evin karşısındaki okula gidiyodu bu her gün geç kalıyodu,müdür bağırıyodu mikrofondan,evin okulun dibinde geç kalıyosun diye :D herkes dalga geçerdi yavrucakla...

    YanıtlaSil
  2. rahatyazar abi sen yanlı yapmışsın :) hiç bilmediğin ve hiç tanıdığın olmadığı bir şehirde üniveriste okican. öyle olursa asıl üniversite hayatından zevk alırsın. vala ben senin gibi bir üniveriste okumak istemem.. birde sanırım sen Mekatronik okuyosun. eğer tahminim doğru ise süper bir bölümün var. geleceğin meslekleri arasında diyebilirim. (kendi görüşüm)

    YanıtlaSil
  3. yaa benim de ortaokulum eve çok yakındı.. kolejde okudum, herkes servise binerdi ne güzel, ben hep imrenirdim.. hava soğuk olunca babam falan bırakırdı ama yine de servis daha çekici gelirdi nedense :D

    ünv. dediğin de hakkaten uzak olcak. bence de öyle olmalıı

    YanıtlaSil
  4. bnmde üniverstede okul yurda yakındı
    sabah ilk üstüme geçirdiimi giyip öle yağlı saçla tipsiz giderdim
    öğle arasında yurda gelip insana benzeyip geri dönüyodum millet tanımıyodu beni :D

    YanıtlaSil
  5. Okulumla evim arası 2 dakika.Her sabah balkondan sınıfı kontrol edip zilin çalmasına 5dk kala okula gidiyorum(3dk ders çalışma molası).beterin beteri var yani :)

    YanıtlaSil
  6. sincell senin de tam bitişik herhalde evle okul:))

    YanıtlaSil
  7. yok kaşılıklıyız her sabah uyandığımızda ilk birbirimizi görüyoruz ahhg ne aşk ama:D

    YanıtlaSil
  8. benim yatağımın yanındaki camdan da okul çatısındaki dev tabela gözüküyor aynen:))

    YanıtlaSil
  9. rahatyazar, aramızda bir kelimenin lafı olmaz abi (: bide bende bazen çıkar bu kelime. küçüğümede büyüğümede abi derim :D benim için sorun değil ;)

    YanıtlaSil
  10. benim için de değil abi:)

    YanıtlaSil

Bu yazım hakkında sen de bir yorum yaz, rahatla!

 

FACEBOOK

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
Bumerang - Yazarkafe

INSTAGRAM

Instagram

ÜYE OL

Mail Adresini Yaz, Rahat Yazar'dan En Güncel Haberler Gelsin!:

© Rahat Yazar
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0